fredag 1 januari 2010

2010♥

Hå hå, jaja. Man mår som man förtjänar antar jag... klen som jag är. Men kvällen var himmla rolig! Kom förbi syster och Oscar redan vid halv fem tiden och åt taco och spelade det nya Super Mario-spelet på Wii. Vi sög ganska hårt dock. Sedan kom det lite mer folk. Det blev frågespel, prat om dittan och dattan och tillslut inringning av det nya året. 2010. Gud, var tar tiden vägen?
När natten började tränga sig på och klockan började närma sig tre ringde Nicklas och han och hans syster kom och hämtade upp mig.
Sedan dess har jag på ett ungefär spenderat början på året i sängen, kollandes på filmis efter filmis med min älskade pojke och bara kunnat äta två mackor och ½ liter med kall o´boy. Ska snart hoppa ner till tv-soffan och sitta och kolla på årets första "På spåret", visst låter det ljuvligt? Blir nog lite mer o´boy också kan jag tänka mig.
Jag hoppas att ni allihopa har haft en bra början på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar