lördag 16 januari 2010

Hobbiten Linn♥

God kväll. Här sitter jag som en mullvad nergrävd av täcken lutandes på en trav av kuddar. Har precis avslutat ett avsnitt av "på spåret" som jag kollat på svtplay.Tvingade Nicklas att kolla med mig för att inte känna mig allt för rolig när jag sitter och skrattar för mig själv. Kalla mig tråkig, wannabe pansionär eller bara en fruktansvärt o-tonåring, men jag gillar sån underhållning. Jag har aldrig varit mycket för att gå ut och inte minnas vad jag gjorde dagen efter. Jag gillar att krypa upp i soffan, käka något mumsig,spela spel eller kolla en bra film. Åh, herregud.... anywho.

Jag brukar jämföra mig med en hob. (nu undrar ju säker lilla farmor vad en hob är? Jag kan berätta för dig imorgon när jag kommer förbi, puss)

  • Jag gillar att käka frukost, och gärna flera gånger.
  • Jag gillar att ta det och lugnt käka något gott hemma under en fredagkväll.
  • Kan väl hända att jag blir lite crazy över någon accessoar ibland och ränner iväg på "äventyr". Så helt insnöad är jag ju inte.  
  • Sen har jag väl inte så håriga fötter, men kort och nyfiken må väl hända att jag råkar vara.
Förlåt för mitt kanske lite nördiga och tråkiga inlägg, jag är trött så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar