söndag 24 januari 2010

NetonNet i ett nötskal.

HAHA, jag har glömt att berätta! För en gångs skull är det inte jag som är dum!
Såhära var det;
Min mobil kronglar ju (inte mitt fel denna gången. Faktiskt!) så i torsdags skulle jag gå till NetonNet och lämna in den på lagning. Och jag bestämmde mig på vägen in att jag inte skulle vika mig för något, jag har ju inte gjort sönder den. Denhär gången...

Efter att ha förklarat felen och att garantin fortfarande skulle gälla fick jag med lite om och men tillslut iväg den på reparation.

MEN!

Limpis - Kan man få en lånemobil sålänge?
Killen - Nej, tyvärr har vi inget sådant.
Limpis - Okej, men när den är klar, man får brev om det då?
Killen - Nej, vi skickar ett sms till dig.
Limpis - Men ni tog ju precis min mobil?
Killen - Ahh, justeja.....

Hahaha.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar