måndag 11 januari 2010

Lalila.♥

Sitter hemma i Anderstorp igen. Min förkylning eller vad det nu var har börjat släppa. Nicklas och jag gick upp vid sex idag för att komma iväg såfort som möjligt. Han skulle börja skolan klockan åtta. Vi brummade iväg efter att vi ryckt upp bildörrarna och hällt varmt vatten på låsen för att frosten skulle släppa. Jävla kyla. När vi väl kom fram började det ljusna och jag gick och la mig igen för att bota min huvudvärk och allt annat. Sov sedan fram till att Nicklas kom hem, och faktiskt mådde jag lite bättre. Vi lagade taco och Nicklas somnade sedan vid halv nio. Och jag har suttit och kollat runt på sidor hit och dit. Helt trött i bollen. Så snart ska vi båda nana. Och försöka vända tillbaka på dygnet...

Ni får också ursäkta att det kommer bli lite tunt med bilder. Jag glömde nämligen min lilla kameran i Målsryd. Haha, på tal om bilder! Jag har lovat mina små bröder att ta kort på dem och göra dem till Avatars (Ni vet de små nya populära gubbera i den nya filmen. Som Mika och Joel råkar älska). Så skulle jag göra ett prov med en bild på mig. Och helvete va fult det blev. Jag hade alldeles för stora kinder och för knortig och rund näsa. Herrejävlar. Vi får hoppas att deras blir bättre! Hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar