fredag 8 januari 2010

Mysdag♥

Idag kom jag iväg in till stan. Och efter en kall bussfärd och några bortfrusta fingrar senare träffade jag äntligen lilla Gabi. Vi gick raska steg in på Whaynes och beställde dricka och tilltugg för att sedan slå oss ner i de sköna sofforna. Vi blev sittandes ett tag innan vi drog oss vidare ut på gatorna. Vi lämnade tillbaka ett psp-spel, letade vantar till mig. Jag inhandlade lite mobil-bling och en tröja och Gabi ett halsbandshänge och en söt iller. Sen drog vi oss till knalleland och fortsatte vår vandring med kassar och trisslotter, törst och trötthet. Men dagen var super!
Jag hoppade senare på bussen och beställde pizza så fort bussen kom i rullning. Blev upphämtad av Nicklas och Mike och låg timmen senare och kollade på "Hot shot". Sedan somnade jag av magsmärtor och huvudvärk... dock gick det över efter en mini nap och jag invigde mitt skissblock jag inhandlade på Bokia. Kände att det var dags att ha ett nämligen, fint ska de va ni vet! Hihi. Sen blingade jag upp min mobilis, och det blev superduper-finit! (Dock får ni se hur det blev imorgon. För jag orkar inte lägga in mer bildisar. )
Sedan dess har jag druckit några koppar te och ritat lite ur fantasin. Men nu är det ändå dags för sängen. It really is. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar