lördag 23 januari 2010

Goddaaaag!♥

God middag!
Vad händer och fötter? Hihihi. Själv ligger jag faktiskt i sängen med datorn i knät och bara njuter av att det är lördag. Väntar också på att lille Nicklas ska komma hem så vi kan hitt på nåt´. Han är nämligen iväg och fiskar och begav sig redan vid sex-tiden imorses. Morgonpiggare än vanligt, hehe. Själv låg jag kvar i sängen och sov några timmar till. VIsserligen har jag varit vaken länge nu, men jag känner inte behov av att gå upp än. Funderar istället på att dra med Nickals ut på promenix sedan så jag kan få lite fruskans luft. Det är ju inte kul att gå själv!

Igår var syster och jag och skrev på kontrakt för jobbet. Så på måndag, here we come! Dom som intervjuade oss i torsdags frågade hur det skulle bli om både jag och Anna valdes ut, och båda svarade att det inte skulle vara några problem. Och vipps, tre timmar senare hörde dom av sig och båda fick jobbet! Känns bra så man inte är helt ensam i det nya.
På tal om ny funderar jag på om jag ska vara i nya lägenheten för första gången denna veckan. Så slipper man pendla för en peng varje morgon och kan gå till jobbet istället. Visst låter det bra? Kruxet är bara att de enda möblerna som finns där just nu är endast soffan och syrrans gamla säng (ska bytas ut senare mot min och Nicklas säng). Så om jag snällt frågar mamma och pappa imorgon kan vi kanske flytta över tv:n och videon (yes, ni hörde rätt, videon) så man har lite kvällsunderhållning. Nicklas och jag har nämligen kommit fram till att vi allt eftersom tar och flyttar över våra saker från Lägenhet 1 till Lägenhet 2.
Det skulle ju iofs vara bra om jag hade någon lampa och någon gryta så man kan överleva och se därborta....? Ärch, sånt löser saaaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar