onsdag 13 januari 2010

Drömkåken♥

"Morden i Midsomer" är slut,  känns så konstigt att kolla på trean (brukar kolla på ettan) med alla dessa pauser. Allt blir så långdraget och jobbigt. Ska kolla på avsnittet som var på ettan på svtplay senare nämligen. På tal om Morden i Midsomer förresten! Alltså, jag skulle ge vad som hellst för ett sånt litet tegelhus! Det är verkligen en dröm jag haft sedan flera år tillbaka, att bo i ett sånt underbart engelskt-lantligt litet hus med växter klämngandes runt väggarna, knakiga golv och en liten grind in till den lilla trägården. Åh, hå hå! Jag får ta och bygga mig en liten lya så jag kan sitta i en stor fotölj framför min lilla brasa och dricka te hela dagarna. Det skulle vart grejer det!
(huset från filmen "the holiday")

Jag börjar få väldens huvudvärk. Sen tror jag min lilla laktos-mage kickade in efter det stora glaset oboý jag precis drack. Magen blev som en ballong och stenhård, som om jag spänner mig... humm... Det enda posetiva med att jag är kass och Nicklas börjar kvickna till är att Nicklas passar upp mig. Jag behöver bara yttra mig om vatten och snart står det ett kallt glas på bordet. Hi hi hi...
Nu ska jag kolla vidare på tv och slå lite på mina djupt sovande fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar