tisdag 19 januari 2010

Shoppingsug♥

God kväll.
Jag drog precis världens största suck när jag skrev det ovanstående. Jag är så fruktansvärt uttråkad. Har under senaste timmen suttit och kollat runt på nätet och hittat massa fina ting som jag så  gärna skulle vilka köpa. "Köp och köp, jag hör inget annat" tänker ni säkert då. Men det känns nästan som att jag hittar mer saker nu än innan bara för att jag vet att jag inte får slösa någonting. Det låter kanske konstigt, men ändå så rimligt! Senaste tiden har jag verkligen hittat en väska hit, ett klädesplagg dit, fina grejer där och good stuff här. Och det enda jag kan göra är att säga till mig själv "Det blir inget med det Linn". Gah!
För att släppa det ena och gå över till det andra så har jag ringt om Halkkörning och Riskettan idag. Jag fick ett datum och ska återkomma med beställning imorgon. Så om en månad ungefär är det gjort om allt går som det ska. Och holy crap vad jag längtar! Hoppas jag har jobb tills dess så jag kan beställa uppkörning och teorin inom kort också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar