onsdag 6 januari 2010

Snowsnowsnow♥

Sitter hemma i Målsryd. Pappa har hållt både brasan och vedspisen igång under dagen så det är riktigt varmt och skönt att komma innanför dörren när man varit ute i kylan. Gick nämligen en liten promenad från vägen och när jag kom in hade min näsa ramlat av. Kändes det som iallafall. Vallarna här hemma är enorma och jag har inte sett såhär mycket snö på riktigt länge. Fast det är kallt så värmer det ändå i hjärtat, för jag älskar verkligen snö!
Snön satte stopp för att träffa Gabi idag. Och jag har sagt att, om jag så måste ska jag släpa mig in till stan imorgon. Vi ska fikis. Vi ska!
Nain, nu ska jag ringa Nicklas och ge honom en liten handlingslista. Han ska nämligen få köpa med sig lite taco-gojs som vi ska käka ikväll innan vi hoppar in i bastun och senare ska spelar spel med mammi och pappi. Good stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar