söndag 24 januari 2010

Night♥

God kväll!
Ligger redan i sängen med borstade tänder och redo för att nana. Nicklas och jag ska för en gångs skull försöka sova innan tolv (även om jag inte tror att det kommer lyckas, men ändå). Jag är så nervös att försova mig imorgon... men det fixar sig säkert!
Syrran och jag har under eftermiddagen/kvällen hållt på att städa i nya lägenheten. Vi har damsugat, slängt allt skräp och gjort iordning. Så imorgon ska jag sova där första gången. Hoppas mamma och pappa har tid att lämna av TV:n. För förtillfället har jag bara två koppar, soffan och Annas gamla säng på plats. Det är ju inte toppen-mycket precis. Får låna Nicklas bärbara dator iallafall så jag har något att syssla med. Annars får jag väl... läsa eller något. hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar