lördag 2 januari 2010

En liten tanketömning♥

God förmiddag! Här sitter jag som ett litet yrväder i huvudet och är helt och hållet nyvaken. Nicklas ligger fortfarande och snarkar. Har inte mått så här bra på ett år (he he). Jag känner mig kryare idag och känner, att har man varken knappt käkat eller duschat på ett år, så visst är det inte mer än dags nu! Jag har en stor lust inom mig som vaknade till när jag gick förbi fönstret till -erummet; Jag måste bara fota idag! Ja, det också. Förlåt för en mycket ofotig blogg förtillfället. Jag har faktiskt fotat nästan varje dag, bara att mitt batteri till kameran tog slut och jag har bara en bärbar dator som bara tillåter inladdning av foton om kameran är på. Så, såsmoningom så kommer det upp. Allt isinom tid. Nehepp, jag måste allt ta mig ner och duscha snart. Ska lägga lite extra krut på att värma upp min stackars nacke då jag inatt vaknade av att det krampade i den omnämnda lilla krabaten. Jag kunde knappt röra mig. VIlket kanske också är anledningen till det hela; att jag inte rör så förbaskat mycket på mig. Får väl ta en promenix ut i kylan senare idag och få luften från mina lungor att stiga upp mot skyarna. Visst blev det lite djupt och konstigt nu? Jo, tror jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar