söndag 17 januari 2010

Söndag♥

God kväll kära läsare. Ursäkta min dåliga uppdatering, jag känner mig lite hängig och har faktiskt inte suttit vid datorn någonting idag. Eller jo, nu ljög jag. Jag kollade två avsnitt av "Stjärnorna på slottet" innan idag i brist på annat. Hihi. Pansionären talar ut. Nejdå.

Jag och Nicklas ligger nerbäddade under täcket. Jag snodde precis till mig datorn så han fick spela lite xbox. Hade tänk kolla ett avsnitt av "På spåret" innan det är läggdags. Men som ni läser har jag haft en väldigt lugn dag. Inte gjort särskillt mycket, åt precis chokladpudding som Nicklas och jag rörde ihop för nån timme sedan. Och gudars va gott!  Övningskörde förresten med mammi idag på förmiddagen. Det gick bra, faktiskt. Så halkan ska beställas nu i veckan. Jag ska stanna i Borås också kommande vecka. Har ärenden samt att arbetsförmedlingen skulle höra av sig imorgon om möte och annat. Och då vill man ju inte säga att man är borta i Småland och ränner och inte kan ta sig dit.
Känns jättekonstigt, sedan jag och Nicklas flyttde ihop har vi inte varit ifrån varandra mer än 1½ dag. Jaja, det ordnar sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar