måndag 11 januari 2010

Dagen♥

Klockan är mycket. Nickals är nere och tar en snabb dusch innan vi ska gå och lägga oss. Imorgon ska vi upp vid sex-tiden och åka till Anderstorp. Nicklas börjar nämligen skolan och vi orkade inte åka idag... jag har mått dåligt stor del av dagen också och mest legat och sovit. Vet inte, kan ha dragit på mig vinterkräk-sjukan, eller så har jag bara ätit dåligt. Jag reagerar nämligen så, om jag inte äter när jag är hungrig blir jag illamående. Och då spelar det ingen roll om jag äter för jag mår bara sämre då. Så när jag pressade i mig två fullkorns-frallor och tre glas mjölk i morses kom det upp lika snabbt. Bläk. Sedan har min hals slutat att fungera och under en period under kvällen kunde jag inte prata alls...
Här lät det inte muntert inte. Men om jag tar bort mitt illamående och halsont mår jag bra. Gick upp vid sju i morses och hoppade på bussen tjugo i åtta. Och vid halv-niotiden la jag mig bredvid min pojke, hihi.
Åh! Mika och Joel, om ni ser detta! Kan inte ni be pappa fota er så kan jag göra era profilbilder i veckan? Bara skicka bilderna via msn. Do that pruttisar!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar