onsdag 20 januari 2010

Intervju,intervju!♥

Jag var på jobb intervju idag! Jag låter kanske väldigt lugn och oberörd just nu, men det kan bero på att jag studsat omkring stor del av dagen. Malin ringde nämligen klockan ett, och sa att de på hennes jobb sökte folk. Jag fick ett nummer som jag ringde till, och tjolahopp-tjolahej hade jag mig en intervju på Manpower! Jag sprang omkring i hela huset och var upprymd ut i tåspetsarna!  Jag kunde knappt stå still!
Klockan tre kom jag dit, och halvtimmen senare hade jag en ny tid (imorgon, torsdag) och ett stort leende på läpparna. Det ser lovande ut, och jag skulle på någon sorts kurs eller liknande imorgon klockan ett. Han jag pratade med sa att jag med lite tur redan kunde börja på måndag! Ni anar inte, när jag kom hem ringde jag till Nicklas och pratade och sedan blev jag så trött att jag somnade och sov någon timme eller två. Det släppte så mycket stress efter den intervjun. Jagudja.
Håll tummsarna imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar