torsdag 31 december 2009

Nyårsafton♥

Nicklas ligger och småsnarkar i sängen. Vi är vaknat sedan innan, men för att hålla oss pigga ikväll slumrar vi lite. Jag har ju blivit som en tant på senaste och somnar så fort jag har det varmt skönt och kollar på någon bra film. Så ska det ju inte gå till. Kan dock försvara mig med att jag inte alltid somnar, bara ibland. Hi.
Idag äre nyårsafton för er som fortfarande inte förstått det. Ska iväg till syster och fira där. Har fortfarande lite problem att lösa inför kvällen eftersom jag fick ett sms igår om att man var tvungen att ha något lila på sig. Räcker med något litet, men lila ska få vara med. Och jag har insett att jag verkligen inte har något lila alls.
Hahah, syster ringde mig precis. Hon jobbar men ringde medan hon var på toa "för att spara tid".  Haha.
Nej, nu måste vi upp och äta.

1 kommentar: