torsdag 14 januari 2010

Hippi♥

Det är kokande vatten på spisen och snart ska jag  slänga i ett paket nudlar. Jag funderade på att äta rostat bröd men kom sedan på att det antagligen kommer göra för ont för min lilla hals. Den är kass förövrigt. När Nicklas gick iväg till skolan gnydde jag jättemycket och det känndes som jag skulle gå under. Nu har jag varit vaken ett tag och har gjort i ordning i lägenheten. Dock orkar jag inte damsuga idag, egentligen skulle det behövas damsugas upp alla förkylningsbakterier, men jag orkar inte stå upp såpass länge. Kommer bli en pers nog att gå och duscha sedan. Åh gosch.  Jag vädrar istället och ska ta på mig mössa och halsduk. Hi hi.
Hihihi, kolla vad jag gjorde med skissen från förra veckan.
Tyckte den blev lite hipp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar