söndag 24 januari 2010

Mardröm

Godmorgon allihopa! Hoppas ni sovit gottigt!
Jag har väl haft en minde god morgon/natt. Jag har drömt så sjukt hemska mardrömmar inatt att jag vaknade av att jag var på väg till tårar. Kan förklara kort vad som hände;
Jag var ute och körde Nicklas bil, och fick plötsligt motorstopp. Och eftersom det var kallt, ute i skogen i ingenstans och mitt i natten ställde jag mig vid vägen och liftade. Plötsligt kom en man med sitt stora vrål-åk som snällt plockade upp mig. Men när jag kom fram till där jag skulle kliva av vägrade han att släppa av mig. Mannen, ville bjuda mig på middag först för att kompencera för min otur med bilen. Jag kännde mig rädd men vågade inte säga emot. Väl hemma hos honom (som var i Nicklas hus irl) blev jag bjuden på mat som för mig smakade väldigt annorlunda och näst intill konstigt. För att göra lång historia kort, visade det sig sedan att han plockade upp liftare, som jag, och styckade upp dem för att äta! Och vet ni vem jag fick till middag? Jo, Ika.... efter det skulle han stycka upp mig. Och det levande för att hålla mig färsk. Ni förstår. Hua. Jag hatar att drömma, särskillt när jag 90% av gångerna faktiskt drömmer sånthär. Och det kanske låter fjantigt och helt knäppt, men just då är det så verkligt att jag dussintals gånger faktiskt inte vill somna om för att jag är rädd att drömma något nytt äckel-päckel.
Ikis, du mår bra och så va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar