lördag 9 januari 2010

Don't let the bed bugs bite♥

Jag ligger nerbäddad under fantomen-täcket och försöker få liv i min kamera. Helt plötsligt när jag skulle lägga in bilder på datorn bara den la av och vill inte gå igång. Jag har provat och laddat batterit i en halvtimme men den ger inget tecken på liv. Kanske har den tappat livsgnistan? det har inte jag iallafall. Idag har jag både hunnit med att gå en liten promenix, fotat  det underbart fantastiska vädret och hälsat på Connis. Vi satt och pratade, åkte förbi Konsum och inhandlade lite fredagsmys i form av passionsfrukt och ostbågar. Senare blev vi sittandes i sängen, pratandes igen, med "Remember the Titens" i bakgrunden. Efter ett tag var vi i farten igen och var snart inne på Tårpilen där vi träffade på Emma och där jag inhandlade fredagsmys-godis nr2. Och till vår stora lycka fick vi även ta med oss bakverk, mackor och gud vet allt eftersom de inte längre var "dagens". Bättre går det knappt att få, ha? Vi blev sittandes framför Lets dance och vid kvart i tolvtiden drog jag mig hemmåt. Fick en liten kvällsprommenix i kylan och det känndes riktigt skönt att komma in i värmen. Nu ska jag gå och lägga mig. Nicklas kommer inhoppandes någon gång under natten, men jag är för trött för att hålla mig vaken. Så jag ska kura ner mig lite extra skönt och nana!
Good night, sleep tight. And don't let the bed bugs bite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar