onsdag 23 december 2009

God julis! ♥

Kvällen börjar dra sig mot sitt slut. Det har snöat några centimeter och julkänslan börjar krypa sig på. Mamma, pappa, jag, Mika och Joel har suttit och ätit en liten mysig julkvällsmat med julskinka. Gud så gottigt.
Nu sitter jag med Mika och Joel i soffan och kollar på "Sagan om ringen" mätta och belåtna. Jag sitter i en av mina små julklappar jag fått från min lille plutt. Jag och Ikis var nämligen på Lager157 igår och då fick jag med mig lite julklappspengar från Nicklas. För dem fynade jag supersöta grejer. Det fanns mer än vanligt och Ikis och jag gick fram och tillbaka mellan klädhögarna. Sen hade vi det himmla bra med då vi nästan var helt  ensamma. Och för det andra, 90% på en hel avdelning. Jodå, minsann!  Jag inhandlade en grön cardigan för 30:- små kronor och två jättemysiga flanellskjortor. Ikis köpte lite julklappar och några plagg till sig själv. Riktigt mysigt! Och för att återgå till nuet är det i en av flanellskjortorna jag sitter och myser i nu. Blir antagligen den imorgon också, den är lite julig sådär och det blir säkert ännu käckare om jag lockar håret lite grannis. Eller vad tycker ni?

Jag vill också önska en riktigt god jul till allihopa där ute i era små lyor! Hoppas ni får det awsome och käkar  mycket gott!


(Jag och syster för några jular sedan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar