torsdag 3 december 2009

Döda grannen

Jag var så frustrerad i morses. Alltså. Jag kunde inte sova inatt, jag låg och vred óch vände till säkert halv-fyra tiden och när jag väl somnade sov jag jätte oroligt. Och vet ni vad?! Samtidigt när Nicklas gick upp började grannen spela jättehög musik!!!
Jaja, han kanske vill vakna till, tänkte jag. Men Icke. Om ni skulle se mig där jag låg så skulle det nog se skrämmande ut. Det kändes som om mina ögon var blodspränga samtidigt som jag tryckte kudden mot ansiktet. Efter furtio minuter spelades skiten fortfarande, på samma jävla volym. Som om han stod i rummet. Av frustration sprang jag omkring i lägenheten och letade öronproppar, funderade på om jag skulle ringa polis/brandkår/what ever för att föra bort honom härifrån och i illska och all hast skickade jag iväg ett sms till Nicklas iform av;
"Döda grannen!!! fan fan fan fan fan fan fan fan fan"
Tillsist fick jag sätta på en film och ha på någorlunda volym så det täckte hans skit. Och när jag väl somnat, börjar min mobil ringa för väckning. Gud nåde. Jag flyttade fram snoozen två timmar. Suck.  Jävla natt.
Så, alla sovit gott? he he he he he

2 kommentarer:

  1. NU visar du mig att kommentera för det vill jag lära mig...

    SvaraRadera
  2. Hoppas jag kan detta nu

    SvaraRadera