tisdag 22 december 2009

21 december♥

Sitter nerkurad under täcket och kollar på "Rambo" lite halvt om halvt. Jag är helt slut i bollen. Nicklas och jag har tagit en riktigt lugn kväll. Under eftermiddagen var vi snabbt inne i stan och kollade på julklapp till mig. Sen åkte vi hem och har kollat på jag vet inte hur många "banned commercials" på youtube. Vi somnade efter maten och vaknade vid halvt tio-tiden. Sen hälde vi i oss massa oboy innan vi gick upp igen och kurade ihop oss framför tv:n / datorn.

Jag vill baka snöbollar. Sånnadär fjantigt goda skapelser i vit choklad och kokos. Nicklas och jag rörde ihop sånna förra året, och jag var så upprymd i min förtjusning att jag dansade omkring i en glad lycko-choklad dans att jag ramlade på köksbänken och slog hål på min armbåge. Inte så lyckat, nu ett år plus ett vackert ärr senare har jag kommit fram till att jag inte ska ta till lycko/chokladdansen såpass stolligt. Om jag nu behöver dansa alls?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar