lördag 19 december 2009

19/12

Good afternoon!
Jag har precis sagt hejdå till lilla Rebecca som varit här. Jag har hjälpt henne att göra iordning hennes föräldrars bröllopsfoto som snart sett sina sista dagar. Men sprickor och kritmärken var snart pasé, tack vara kära photoshop. Gud så bra det blev! Och så sjukt va hon är lik sin mammi! Jesunamn.
Snart ska jag ta på mig skossingarna och åka iväg med pappa till stan. Ska inhandla lite grejs till imorgon kväll då tösera kommer hit till lilla stugan. Ska bli riktigt mys! Och idag kommer lilla Ikis hem med. Gud så kuligt.
Nähe, vet ni vad. Snön ligger annars som en fluffig liten isbjörn utbredd på marken, det är riktigt fint! (Min liknelse lät plötsligt väldigt grotesk, och helt fel. Jaja.)  Får väl ta mitt pick och pack och gå ut i kylan och fotografera när snön ändå är här. Man vet aldrig när den försvinner igen.
Måste gratta lilla mammi & pappi på deras 22-åriga bröllopsdag också! PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar