onsdag 30 december 2009

Slappardag♥

Har inte orkat skriva någonting idag. Har legat nerbäddad antingen i soffan eller i sängen. När jag låg uppe och var jättetrött kom Nicklas och satte på en animerad film, gick ner och gjorde ett stort glas med varm oboy och bäddade ner mig. Kan jag få det bättre? Hihi.
Senare på kvällen ringde pappi och sa att "Midsomer murders" började på ettan. Love it! Det ska vara fart och fläng med lite mord, det piggar alltid upp!

Igår förresten träffade jag lilla Annis. Vi ses allt mer sällan men det är verkligen trevligt när vi ses. Vi möttes upp vid det blå taket i Målsryd och hade följe hem till mig. Där blev det te, prat och Scrabbles. Jag förlorade stenhårt, men kulit var det.
Nej, nu ska jag snart gå och nana. Måste bara bortsa gaddarna först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar