onsdag 2 december 2009

Bättre sent än aldrig.

Ja, jag vet. Jag är dålig på uppdateringsfronten. (haha, skrev "uttdateringsfronten" först och började tänka på massa glada uttrar. Fråga mig inte varför) Ehum, ivilket fall. Här borta har det faktiskt inte hänt något särskillt att uppdatera om. Senaste är väl att jag köpte en mobil i fredags som pappa lämnade tillbaka åt mig i måndags eftersom den var för plastig. Och, så klumpig som jag är känndes det inte så bra. Annars, nja. Jag har sökt jobb, druckit mängder med oboy, käkat lussebulle, snackat Harry Potter filmerna/böckerna med Ida, kommit på att man kan träna med en burk kaffe och tvättat min necessär. Så där ser ni, folk antecknar så att fingrarna blöder.

Kommer inte ihåg om det var igår eller i måndags som jag var lite nostalgisk av mig. Tänk va härligt att bli tre år igen. Då man inte behövde tänka på jobb, och OM man gjorde det så var drömmen att jobba i godis/smyckesaffär. Då man inte behövde tänka på tiden mer än när man skulle vara tillbaka och käka middag. Eller då det bara var gulligt om man somnade en stund mitt på dagen.

Imorgon åks det hem till Borås igen. Härligt. Ska fråga Gabi om hon har lust att ses på fredag/till helgen, (vill du?) och ska hjälpa mamma att baka bullar. Ska försöka få henne övertalad till att jag får göra ett pepparkakshus också. He he he he he, hi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar