måndag 28 december 2009

En fin kokbok. ♥

Jag har precis vräkt i mig fyra mackor och ett stort glas fesljummen o´boy. Gud så gottigt. Åh, ni anar inte hur sugen jag är på att baka. Igår köpte jag nämligen världens sötaste muffinsformar på lagerhouse, med cupcakes på! Jag har sån lust att inviga min lilla bak/kokbok som jag fick från mamma och pappa i julklapp. Jag fick nämligen den dära "piece of cake" av Leila och gud vilka ljuvliga recept! Och bilderna! Herrejävlar. Jag blev helt lyrisk och har nog aldrig bläddrat så ivrigt igenom en kokbok. Det var helt fantematiskt-helskottis-ljuvligt-bluppiblupp-vackra bilder! De fick mig till och med göra någonting jag inte gjort på flera år... den kokboken, fick mig till att skaffa ett nyårslöfte. Jag ska börja fotografera mycket mer. Och lägga lite mer tid på mina bilder. Yesbox, så blire. 


2 kommentarer:

  1. Fick den med, så otroligt fin är den :) //sandra

    SvaraRadera
  2. hihi! ja, den är verkligen superduper! :)

    SvaraRadera