tisdag 8 december 2009

Linn 3 år.

Hå hå, jaja. Jag tror aldrig att jag kommer bli särskillt vuxen. Jag har under kvällen suttit och gjort en liten önskelista på saker och ting som jag skulle vilja ha. Det har inte förändrats så jättemycket genom åren.  Disney-filmer och söta små figurer och grejs ligger forfarande längst upp iprincip.
Nicklas sa precis "grejen är att du fortfarande HAR en önskelista" och det måste ju vara första tecknet på att man inte är vuxen. Eller vad vet jag? Barnslig liten skitunge annars?
Pyttsan.

Det är allt från synålar i form av hjärtan till karamellskålar till tekannor och cupcake-halsband. Det är mormorskängor till sovtrosor över till läppglans iform av muffinsslashglasspaket. Ni fattar galoppen.

Nu ska jag gå och borsta gaddarna, sätta på en film och gå och nana. Nicklas håller på att dampa runt för att han saknar mig.
Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar