lördag 24 oktober 2009

Uppdatering. Jo.

Godnattens! Här sitter jag, mörkret ligger på utanför fönstret och det är bara Mulle-Bulles spinnande som hörs. Dagen har varit lång, men bra. Vaknade vid halv nio och gjorde mig iordning. Pussade pojkvännen hejdå och tog snart ett sprong in i bilen till mammi. Mot ikea.
ÅH GUD! EN FÄSTING KRÖP PRECIS PÅ MIN HALS!?!!?!
MULLEJÄVEL!

Förlåt för mitt avbrott. Jo, ikea var det! Väl där hade mamma och jag en mysig dag. Saker inhandlades och cesarsallad åts. Precis när vi kommer innanför dörren hemma i Målsryd är pappa påväg ut så jag häner på till famo. Tyvärr fick jag inte övningsköra hem, som jag ville, eftersom det togs lite mintu. muum.
Hemma igen och det vankades taco, myskväll framför tv:n och sedan en hel del syande. Jag köpte nämligen med mig ett läckert tyg som jag nu håller på att sy en väska i till min lilla fighter till symaskin. Tyvärr är jag nu för trött för att fortsätta och ska snart gå och nana. Ja, precis. Ni kanske undrar var? Jo, hemma i Målsryd. nicklas sover hos en kompis så varför inte passa på att sova hemma i torpet en natt?
Ojgud. va trött jag är.
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar