fredag 2 oktober 2009

Kvällen.

Mammas dator är seg, när jag skriver tar det en microsekund och jag hinner skriva tre ord till innan man ser att det knappras på tangenterna över huvud taget. Haha, på tal tangenter bröt min lillebror av sitt tangentbord häromdagen för att spelet han spelade  inte gick som han ville. Lite smått komiskt.



Kvällen har i övrigt varit bra. 1½ timmes promenix med Mynthis och en full kamera senare kom jag hem och knäppte en en folköl med Mika. Sedan fick jag se Joels nya byx-köp och småmobba honom för att han, fjäskis som han är, köpt blommor till mamma och pappa. När pappi kom hem började vi med tacosen och det blev sedan en trevlig, men högljudd middag. Så som det ska vara.

Kollade snabbt slutet på Skavlan. Lejonet Chistian blev  omhändertagen av två killar på 70-talet och efter att ha släppts fri besöktes han igen av sina upphittare. Det är så sjukt rörande och det var intressant att höra vad en av ägarna hade att berätta om tiden med sitt lejon.


Kolla sötaste klippet här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar