torsdag 15 oktober 2009

Här är lägenheten Ika. :)

Nu har jag packat, lagt all smutstvätt i påsar, ätit en god frukost och kollat på "how I met your mother".
Pratar med Ikis i telefon och kollar samtidigt på lägenheter inne i "centrum". Nicklas och jag har nämligen pratat om att flytta från vår nuvarande lägenhet och in i en tvåa. Av olika skäl;
  • Vi bor på bottenplan och måste ständigt ha våra persienner nere.
  • Mina blommor dör eftersom de inte får solljus
  • Folk måste gå förbi vår lägenhet för att komma till sina egna.
  • Vår "utsikt" är en sopstation, typ.
Såhär ser den ena lägenheten ut som vi kollat på. Dock så är priset lite för dyrt förtillfället eftersom jag inte har jobb än. Så kära släktingar och goda vänner, frukta inte. Vi väntar tills ekonomin är säkrare!

Nu ska jag packa vidare och snart hoppa in i duschen. Om några timmar åker jag och Nicklas till Borås och kommer ägna kvällen till Isjacktsbygge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar