lördag 31 oktober 2009

Nynna sig själv till sömns...

Ååååååååhh... Det är så typiskt. Jag somnade under nyheterna och vaknade nästan två timmar senare av att jag låg sjukt obekvämt, med mjukiskläderna på höll jag även på att svettas ihjäl. Insåg också snabbt att jag måste ha tryckt på mobilen i sömnen eftersom "yahoo" var på och väntade på att göra en sökning. Suck. Gick upp, borstade tänderna och drack vatten och gick tillbaka till sängs för att sedan sova vidare. Gick det tror ni? Det har gått en timme, jag är trött så ögonlocken snart hänger över kinderna men jag ligger fortfarande sömnlös... hihi, insåg under mitt försök att sova att jag försökte nynna mig själv till sömns till melodin av Svanprinsessan. Hahaha. Ingen dum idé! Åh, Gabi! Jag och du tyckte ju att Odette lät som Belle! Det är samma person som dubbat dem! (Yesbox, jag sitter och söker på värdefull information om Disneyfilmer, dubbningar och gud vet allt...)

"För längre än för alltid
har du min kärlek kvar
Det känns som du var här hos mig
i drömmarna jag har"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar