torsdag 8 oktober 2009

Förkyld.

Vaknat, diskat/små städat, pratat med Ika, duschat/gjort mig i ordning, åkt buss, haft möte på AF, handlat, spontan besök hemma hos Ida,pratat med pappa, bakat muffins, sovit pga feber, spelat "monkey island" med Nicklas och slutligen ska vi bada. Det är iprincip vad jag gjort idag. Jag är trött och känner mig hängig. Och ändå har jag ätit bra, druckit mycket, varit ute i solen och friska luften och sovit ut.
Slutsats; man kan råka ut för förkylning ivilket fall!





Såhär såg jag annars ut idag. Åh, åh! Man kan se liiite hur fint jag gjort min mobil btw! Köpte nämligen på mig lite rosa pyssel-diamanter som jag klistrat på, på baksidan. Lovely! (Ni får självklart en närmare titt sedan när jag laddat kameran.)

Nu ska jag och Nicklas bada, och sedan nana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar