tisdag 6 oktober 2009

För sent för ett bad? Nein.

Ska ta och göra varm choklad till mig och Nicklas. Vi ska ta en liten kvällsmat bestående av choklad och bulle. Sedan ska vi ta ett snabbt bad innan vi går och nanar. Idag har jag fått mycket gjort... känns det som i vilket fall?

Gick till arbetsförmedlingen för att be om en tid då jag skulle kunna prata med min finske handledare om mitt ungdomsbidrag. Vilken jävla tur jag har då! Efetrsom jag inte fått en kallelse tog jag nämligen och pallrade mig dit för att be om tid, och tanten jag pratade med berättade då att jag redan var uppsatt på en tid imorgon! Alltså, hade jag inte gått dit idag, hade jag inte vetat att jag hade tid imorgon och då hade mina tre månader som jag väntat på mitt ungdomsbidrag, börjat om! Röta? Yes!
Gick sedan till Kappahl och frågade om jobb. De lät jättepositiva och bad mig så fort jag kom hem skicka mitt CV. Gott tecken!

Resten av dagen har jag och Nicklas kollat på film. Nicklas rodde ihop en broccoli och ost soppa och sedan har jag suttit och försökt förnya min design på bloggen. Det blir mer av det imorgon.
See you later aligator!

1 kommentar: