tisdag 6 oktober 2009

Gott och blandat!

Sitter och kollar runt på en av mina favorithemsidor, Bluebox. Jag hittar alltid så himla mysiga pryttlar. Det finns allt från skönhetsgrejer till inredning till de där onödiga grejerna som man bara vill ha. Atomatiskt lägger jag till sak efter sak på en liten önskelista i mitt huvud. Som exempelvis;







Tofflor du kan värma i micron för extra värme, coolt ha? Gosetofflorna hittar du här!



För de som är som jag som tycker det är svårt att odla växter. Här är något som faktiskt lätt håller sig vid liv, och är enklet att göra!
Inuti det söta plånet finns 10 stycken stickor med frön. Riv ut en sticka, sätt ner i jorden (gärna i en fin kruka) med pilen neråt, vattna och se när din lilla trädgård växer upp!
Innehåller: tre olika salladssorter.
Stickorna är ca 3 cm långa. Du hittar de enkla trädgårdstipset här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar