lördag 31 oktober 2009

sötsuuug.

Klockan är fem i elva och jag skulle lika gärna kunna somna bums. Nicklas och jag tog en liten powernap vid sju-tiden men vaknade av att hans telefon ringde. Han fick plötsligt rusa iväg för att agera fylle-chaffis åt sina kompisar... Jag bäddade ner mig igen när Nicklas brummat iväg och vaknade vid nio-tiden. Imorgon bär det av hem till Anderstorp och innan vi åker måste vi storhandla. Bästa tipset till de som flyttar hemmifrån; skriv en inköpslista, och det som inte står med på listan skippar man. Man kan glömma vissa saker, och självklart får man ta det om de är viktigt. Men, om man bara handlar en stor gång blir det inte att man åker och småhandlar och gör massa spontaninköp. Tips från famo. Good tip!
Nicklas ringde för en liten stund sedan och jag fick honom övertalad till att köpa med sig cola. Jag är sjukt sötsugen... Det hade varit go´tt med oboy nu. Åh, gud va gott! Eller chokladpudding, eller muffins eller, eller, eller... åh gudars va sugen jag blev på iskall oboy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar