onsdag 21 oktober 2009

2½men.

Jag ska pressa i mig en liten kaka innan jag går och lägger mig. Har legat och halvkollat på tv, kollat på massa roliga filmklipp och druckit te under kvällen. Nu sitter Nicklas och kollar 2½men samtidigt som han äter upp resten av köttbullarna från igår. Ja, husmanskost alá hemlagat. Fint ska det vá!
Imorgon har jag lite att ta itu med, ska först försöka bli klar med mammas lilla uppdrag som jag fått. Förhoppningsvis blir jag klar i lagom tid så jag hinner gå och köpa grape-frukt på hemköp och samtidigt slinka in i tygaffären så jag kan köpa en billig dragkedja för att kunna sy ihop något ullit och gulligt. Kanske inte ulligt, men...
Jaja, sov gott på er. Och dröm sött, nu ska jag joina Nicklas och se på tv.
Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar