lördag 17 oktober 2009

Kväll.

Kom för en liten stund sedan hem från en mysig kväll hos Malin. Vi var några tjajor som ätit god sallad, suttit med tända ljus och pratat om sånt som tjejer gör i allmänhet. Ett av våra alla ämnen var spöken och läskiga händelser och efter att Lollen och Malin släppt av mig i Dalsjöfors ringde jag snabbt upp min pojke. Nicklas fick slita sig från sina kompisar en stund för att visa att huset var ofarligt och ge mig mod att våga mig upp på övervåningen. Nu ligger jag med fulla lyset på, nerbäddad upp till hakan med både datorn och TV;n på som sällskap. Gud vad man kan skrämma upp sig själv. Vi får avsluta med ett gladare ämne nästa gång!

Åh, åh!  Jag köpt en symaskin! Malin hade en som hon inte använde, oanvänd och jättefin! Jag blev verkligen superglad och kommer börja köpa tyg som jag kan sy mysiga grejer av! hihi.


Nu ska jag kolla på tv och försöka sova.
Nightnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar