torsdag 29 oktober 2009

Frissan nästa!

Godermorgon! TIo i åtta och jag har varit vaken ett bra tag. För mig har tidiga mornar sakta men säkert faktiskt blivit allt ovanligare. Tragiskt men sant, istället går jag upp vid elva tiden och känner hur dagen redan runnit förbi. Idag blir det inte så. Åh, chesuses va jag är trött. Ni förstår, när jag nu plörsligt blivit av med mina tidiga morgonvanor, som jag hade när jag gick i skolan,  försvunnit. Blir jag helt stirrig om jag ska upp "tidigt" och göra någonting. Inatt gick jag och Nicklas och la oss vid ett tiden, pojken somnade efter bara tio minuter medan jag låg och vände och vred till kvart över tre. Av rädsla att försova mig! Ändå vet jag att jag ärvt farmors goda egenskap om att ha en liten väckarklocka inom mig. Så, två minuter tills dess att jag satt klockan, vaknade jag, pigg som sjutton. Man ska inte oroa sig så mycket helt enkelt... Det här är min dag i vilket fall!
  1. Vakna/duscha/göra mig iordning
  2. Väcka Nicklas med att göra kaffe och äta frukost
  3. Åka till frissan
  4. Betala en räkning
  5. Övningsköra till Sandared
  6. Fira kusin.
  7. Komma hem, och antagligen somna som en stock! :)
Yes. Thats my day. Nej, nu får plutten vakna så vi kan käka frukost. Jag är vrölhungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar