fredag 30 oktober 2009

Fika, japanskskräck, pizza och tecknat!

Snart ska jag bädda ner mig i sängen, sätta på tv:n och spela vidare på min bana på patapon. Fick precis skjuts hem av Gabis lilla mamma efter en mycket mysig kväll hos Gabi. Vi träffades i stan och tog en fika, pratade av oss veckans händelser och åkte sedan vidare till Knalleland. Efter att vi båda köpt varsin tröja på Carlings på rean, inhandlade vi två mycket isfyllda och kalla glassar (Glass är för gott att bara ätas under sommarhalvåret). Sedan tog vi bussen hem till Gabi. Kollade på japansk skräckfilm, pratade och avslutade kvällen med pizza, mjölk och Svanprinsessan. Nemi var självklart med hela kvällen och bölade sönder när hon inte fick pizzis. Men sötare hund får man leta efter!
Tack så hjärtans mycket för en mysig kväller!

Innan jag slutar måste jag bara fråga, för snart blir jag galen! Var i helskotta kommer uttrycket "grön av avund" ifrån? Varför säger man så? Och hur uppkom det jävla uttrycket? Jag letar och letar men kan inte hitta någonting om det. Jaja, en dag kanske jag förstår... hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar