fredag 25 september 2009

Today.

Kom precis hem från lilla Connis. Kom till henne vid sju-tiden och har hunnit med att;
  1. Köpa godis
  2. Kolla idol
  3. Prata dvärgar
  4. Och slutligen prata strunt
Tidigare under dagen har jag och Nicklas varit uppe hos Thomas och lagt mur. Jag har blandat cement och fått de, ivanliga fall, oanvända musklerna att jobba.
Imorgon är det lördag och jag hoppas att kunna få tid till att träffa lilla Gabi. Kanske ta en fikis på vanliga stället? I hope so. Sedan ska jag försöka få Nicklas att gå på "flickan som lekte med elden" med mig för jag tycker att jag är lite värd det för att jag är så snäll och go. Pluss att jag känner för att äta indian pop-corn i mörkret till en spännande film och vill hålla handen sådär som man gör eller kanske, kanske för att man är liiiite rädd... your choice.
Iaf ska jag lägga mig och kolla på "Happy feet" tills jag somnar. Är jag vaken när den är slut blir det en disney. Vilken har jag fortfarande inte bestämt...

2 kommentarer:

  1. JAG KAN I MORGON! *STORBÖLAR AV GLÄDJE* ;3;<3<3

    Haha, ordkontroll: tromp.

    SvaraRadera
  2. JAg ville ju vara med :(

    SvaraRadera