måndag 7 september 2009

Gislaved har något inte Borås har!


Gislaved har något Borås inte har! Root beer och coca-cola vanilj.
Sist jag drack den sistnämda var när jag var i Boston, USA för fyra år sedan.
Smaken var precis så jag mindes den. Gud så gott!

Pirates of the carubbean går på nian. Nicklas och jag åt kvällsmat till början.
Nu sitter han och spelar dator, jag skriver ett snabbt inlägg och ska snart återgå till filmen. Nicklas ska dock snart avsluta spelandet för att fylla på badkaret, vi ska nämligen ta oss ett varmt skumbad till innan vi går och lägger oss. Lovely.
Nightnight

2 kommentarer:

  1. Det har funnits på ica city i borås sen i vintras typ, finns även på ica maxi.

    SvaraRadera
  2. Tihi, vi säljer massa konstiga läsk på maxi! Allt finns där nu ;)

    SvaraRadera