onsdag 16 september 2009

Onsdag.

Märker att jag ofta vill starta mina inlägg med "Åh". Antagligen för att jag har alldeles för dåligt ordförråd och inte vet vad jag ska dra till med samt att ni ska hajja att jag har något på gång. Do no.

Suttit och halvkollat på "Efterlyst" på Tv men blev snabbt alldeles för uttråkad och började istället läsa om olika hundraser på internet. Jag saknar min vovve något otroligt. Jag sitter med en klump i halsen när jag kollar på bilder och läser på Mynthas kennelklubb. Hade min söta hårboll varit här hade jag klappat henne hela natten lång. Whaaaaaaaa

Dagen i övrigt har varit bra. Nicklas stannade hemma från skolan och kanotpaddlingen eftersom han har ont i halsen och igår trampade på en glasbit (som jag fick dra ut). Så vi låg och kollade på "Låt den rätte komma in", en mycket speciell svensk film. Har för mig att det var den som Gabi berättade om att USA ska göra sin egen vertion på. Lite kul. Sedan åt vi tacos vid sex-sju tiden och blev pråpp mätta och låg halvt avdeckade i soffan och kollade på ett program om människans minne.
Och nu sitter jag här. Hejhopp va dagen går.

1 kommentar:

  1. nu läser jag din blogg så nu måste du skriva massor! :D

    SvaraRadera