måndag 28 september 2009

Helgen.


Sitter och äter frukost framför datorn.
Ursäkta att jag inte uppdaterat på några dagar. Jag har bara inte varit på humör sedan i lördagskväll. Ena sekunden är är jag bara för trött för att sätta mig vid datorn och skriva några rader som exempelvis "jag är fan för trött för det här" men inte ens det. Och i andra sekunden blir jag lipig och vill bara sova vidare.

Igår åkte Nicklas och jag hem till Anderstorp. Har varit en bra helg, i fredags var jag ju med Conne. Och i lördags åkte jag in för att fika med Gabi. Vi insåg ganska snabbt dock att det var höstmarknad. Och där var vi, bland knuffande människor och barnvagnar i mängder. Jag vet att det kanske låter dumt, men måste man som förälder verklgen ta med ungen och alla tre barnvagnarna när man ska gå på marknad? Det finns redan såpass lite plats till var och en att ta sig fram på, måste man då minska ner allt med en stor och klumpig barnvagn? Sen förstår jag, barn är tunga och kanske vill sova under tiden... Whaaaou. Ursäkta min kanske lite griniga ton.

Ivilketfall. Gabi och jag klarade oss bra, vi fikade två gånger för att komma undan folkmassan en aning och efter ca 2½ timme tog vi bussen hem till Gabi. Där åt vi chokladpuffar, hade rökelser tända och kollade första halvan av filmen "svanpronsessan". Vid sex tiden var jag jättetrött efter att knappt ha sovit något så Nicklas kom och hämtade mig. Efter det kom jag i den här jag-orkar-inte-skriva-svackan och har faktiskt knappt gjort någonting. Men som sagt, mysig helg! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar