lördag 12 september 2009

Förkyld.

Jag var ganska besviken men vad skulle vi göra?
Nicklas kompisar som skulle följa med till Liseberg hade sina telefoner avstängda så vi inte kunde nå dem. Vi pratade om att bara åka Nicklas och jag, men kom fram till att det är roligare om man är fler. Lite tråkigt, men så fick det bli.

Besvikelsen har lagt sig och jag känner i nuläget att det var ganska skönt att vara hemma. Har ont i halsen, snuvig och har huvudvärk samt munnen full med förkylningsblåsor. Kanske är det bra att stanna inne och bara mysa? Liseberg försvinner ju inte so what a heck.

Nicklas har gjort frukost till mig, och gett mig fyra klubbor. Hii.
Nu ska jag spela ett jättemysigt spel.

1 kommentar:

  1. fast ska ni till liseberg borde ni åka relativt snart för det stänger för året ganska snart vettu. kika in på deras hemsida och dubbelchecka! puss

    SvaraRadera