fredag 11 september 2009

Staden.

Bild från klassens damarksresa i maj i år!

Precis hemkommen från stan. Sitter vid mammas dator hemma i Målsryd och det känns så mysigt att höra lilla Myntha tassa omkring på nedervåningen. Det är nog det som känns konstigast borta i lägenheten, att inte ha en hund eller katt i närheten. Att inte ha den där pälsigt bollen vid fötterna eller bredvid sig i soffan. Det har ju ändå funnits hos mig i 19 år.

Ivilket fall. Ika kom och hämtade mig vid halv elva. Vi tog en snabb svängom till Rusta i knalleland innan vi, tillsammans med Ida hittade en lite vrå på café Viskan. Valde att knapra på en brownie-kaka med dumlekolor i samt en iskall coca-cola. Snart kom också Terese, Gabi och Malin och vi satt och pratade om allt och ingenting i två timmar innan det blev lite shopping.

Gina tricot gjorde mig en aningen fattigare då jag inhandlade mig ett par svarta, lite tjockare lack-leggins samt tre par trosor. Kände att det behövdes förnyas på den fronten. Viktigt med fina underkläder! Sannerligen.
Sedan köpte jag en duk till vardagsrumsbordet som, jag hoppas på, tål lite stryk från stiarinljus, klibbig honung etc.

3 kommentarer:

  1. Haha, så lägger du upp en bild på Köpenhamn. Tokfia :3

    SvaraRadera
  2. hihi, men det är ju en stad, right? Hade ingen på Borås xD

    SvaraRadera