måndag 7 september 2009

Lördag <3

Igår åkte jag och Nicklas hem från Anderstorp. Efter att ha hälsat på snabbt hemma i Målsryd kom vi hem till Dalsjöfors. Vi beställde pizza, kollade film, Nicklas kittlade mig och somnade vid två tiden.

Idag var det meningen att jag och Nickals skulle åka till Liseberg.
men pga. väder stannade vi hemma. Åker antagligen nästa helg istället.
Har haft huvudvärk stor del av dagen och legat och sovit i soffan.
Flera youtube-klipp, dåliga serier på tv samt sex jordnötssmörs-mackor senare åkte Nicklas och jag in till stan. Stannade till på Maxi och köpte popcorn, dricka och lite godis och gick sedan på bio.
Vi har 2½ år idag som vi firande lite med bio.
Fortfarande kittlar det i magen när du kysser mig.
Jag älskar dig.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar