tisdag 15 september 2009

Mätt som en plätt.





















Jag sitter och pöser i soffan medan jag nu väntar på att "Little Britain" ska börja. Tre stora ostfrallor och två koppar varm choklad senare. En smula till och jag skulle gå under. Men lyckat blev det må ni tro. Nu ligger de frallor som blev över och väntar på att bli uppätna till frukost. Vi får baka igen helt enkelt för det här var gott!

Ååååååh va äckligt. Jag såg precis på "Smålandsnytt" när de tog vaccinationssprutan på en person för svininfluensan. Hela den långa nålen på sprutan ska in helt i armen! Fy fan i helvete ,förlåt mamma för mina mycket dåliga ordval, men jag vill inte ta skiten längre. Istället får jag väl se till att jag rör på mig lite extra, dricker och äter bra och sover tillräckligt. (Nu blir du väl glad igen mammi efter mitt dåliga uppförande raderna ovanför? Hihi. )

Nej, jag ska hinna kissa innan programmet börjar också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar