torsdag 3 september 2009

Läskigt.

Vaknade av att det bankade på dörren. Lät det banka eftersom jag inte hade en aning om vem det var och att jag är ensam hemma. Nicklas viste jag att det inte var, dels för att han har nyckel och dels för att han är i skolan. Efter några bank till gick jag till fönstret och såg att det var Nicklas kompis. Pjuuueh. Lättskrämd som jag är plus att Ikas och mitt samtalsämne igår (om folk som knackar på i lägenheter och sparkar ner dem, iprincip) gjorde att det blev liiite värre.

Efter min smått pinsamma reaktion har jag nu tagit mig en kopp kamomill te. En kiwi och ett stort glas med c-vitamin. Nej mamma. Det är inte min frukost. Jag sak äta mer.

Jag måste bara; Varför, i väldigt många fall i amerikanska komedi-serier, finns det alltid en tjej med irriterande röst? Why oh why?

Nu ska jag bara skriva mitt cv som inte blev av igår.
Jag har min mage att skylla.
Don't blame me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar