lördag 6 mars 2010

Stanis♥

Skulle ju till stan idag med Gabi. Men idag var det hennes tur att känna sig krasslig. Krya på dig lille du! Och eftersom jag var tvungen att pallra mig ner ändå för att finna en liten present åt lillebror tog jag mig en stund för mig själv. Inhandlade en dags cream som Gabi tipsat om på Body shop. Sedan efter att ha hittat presenten åt lillebror kostade jag på mig att köpa något till mig själv. Har inte köpt något i klädväg på månader så jag ersatte mina söndriga gamla leggins med ett nytt par. Sedan ett fint blå/vitt linne och en jeansskjorta. Så lite gladare tog jag mig en promenad hem i det underbara vår-vädret.
Snart kommer Nicklas hem från Bohuslän och fisketuren. Ska mysa till det lite så det är klart tills han kommer hem. Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar