lördag 20 mars 2010

Flytt♥

God kväll. Och jag menar verkligen, God kväll! Min rygg värker och mina ögon är nästan igensullna av trötthet. Efter en jobbvecka på 40-timmar avklarad på fyra dagar och en riktigt mysig tjejkväll igår hemma hos syster vaknade jag och Nicklas upp vid kvart i åtta. Och då var det bara efter några få timmars sömn. Mammma och Mika kom och hämtade upp oss och efter en övningskörningsrunda och avlämning av mammi på jobbet började den lååååånga dagen. Först hem och städa, sedan en snabb frukost. In på maxi för att inhandla lite energi och en lovad bigone-pizza till syster som byttes mot flyttlådor under morgonkvisten. Sedan bar det av med släpvagn mot Anderstorp. Vi packade, slängde, bar och slet och efter ca två½ timmes slit var vi på väg27 igen mot Borås. Vi har packat upp coh fixat och donat i timmar.Och vid nio-tiden gick Nicklas och hämtade upp två pizzor. Det har nog aldrig varit så gott! Sedan har jag kämpat på igen i någon timme och nu är klockan tolv. På språng hela dagen, och imorgon är det tvättdag också. Även om min rygg värker och även om jag snart däckar av utav trötthet så har jag inte varit såhär glad på länge. För första gången känns det som Hemma här på lilla Trandared, och nu blir det inga godnatt-samtal till Nicklas mer. Han är hos mig igen, hihihihihihihihihihi......
Före

Efter

Heman

En välförtjänt dusch blir det nu innan läggdags. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar