tisdag 9 mars 2010

Sitter nerbäddad och äter kakor och dricker cappuccino. Kollar på mysiga sidor medan det är paus i "House". Jobbet gick lite segt idag, vi nådde knappt ut till några kunder och när man väl gjorde det hann man inte presentera produkten innan det tutade ton för nytt samtal. Tio timmar och ett sälj, inte världsbäst. Men bra kan det ju inte alltid gå, ändå var jag positiv fram till slutet. När klockan blev kvart över åtta kännde jag verkligen hur ont i huvudet jag hade. Gud va´ jag klagar. Men det är så jobbigt att känna sig halvt okej hela tiden. Och nu blir jag yr igen såfort jag ställer mig upp eller gör "hastiga" rörelser. Nedrans. Efter detta ska jag gå och nana. Kommer sova konstig nu igen när Nicklas åkt tillbaka till Anderstorp. Men nästa vecka flyttas alla möbler hit. Lovely

Ska bara lägga upp denna söta skapelse jag hittade på en mysig liten sidis.
Sooo sweet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar